Haluaisin itselleni Helsingin kirjastokortin, minulla on jo Hyvinkään kirjastokortti. Miten saisin hankittua itselleni Helsingin kirjasto kortin?

Kysytty

Haluaisin itselleni Helsingin kirjastokortin, minulla on jo Hyvinkään kirjastokortti. Miten saisin hankittua itselleni Helsingin kirjasto kortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston kortin voi hankkia jossakin pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastossa. Näitä ovat Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa. Yhdessä HelMet-kirjastossa hankittu kortti käy muissakin kirjastoissa. Kirjastokorttia hankittaessa henkilöllisyys on todistettava. Tarkemmat ohjeet löytyvät osoitteesta www.lib.hel.fi Etusivu > Asiointi kirjastossa > Kirjastokortti.

HelMet-kirjastot www.helmet.fi