Haluaisin epätoivoisesti ostaa lapsena rakastamani kirjan suuri noitatieto, kirjoittaja Malcolm Bird. Eka julkaisu taisi olla vuonna 1984 ja kustantaja…

Kysytty

Haluaisin epätoivoisesti ostaa lapsena rakastamani kirjan suuri noitatieto, kirjoittaja Malcolm Bird. Eka julkaisu taisi olla vuonna 1984 ja kustantaja Östersundom:Kirjalito. Olen etsinyt kaikki nettikirjakaupat läpi enkä löydä kirjaa. Kirjastossa se olisi vielä lainassa, mutta sieltä sitä ei taida saada omaksi...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Malcolm Birdin Suurta noitakirjaa ei aiota poistaa kirjastosta, koska se on noitakirjojen klassikko, jota ei enää saa mistään. Sen omaksi ostaminen ei siis onnistu kirjastonkaan kautta.

3 ääntä

Kommentit

www.antikka.net --> Vantaan antikvariaatista löytyy 1 kpl tätä teosta hintaa 10 euroa.

Suuri noitatieto - Käsikirja jokaiselle noidalle ja noidaksi aikovalle
Tekijä: Bird Malcolm
Tuoteryhmä: Nuortenkirjat
Sarja:
Kustantaja: Kirjalito
Kieli: suomi
Painovuosi: 1996
Painos: 2
Sivumäärä: 96
Sidonta: Sidottu, kuvakannet
Kunto: K3 (K5=uusi, K4=erinomainen, K3=hyvä, K2=tyydyttävä, K1=kehno)
Muuta:
Hinta: 10 EUR

Myyjä:
Vantaan Antikvariaatti Oy, Vantaa
Puh: Puhelin myymälään: 050 362 6620 , sähköposti: vantaan.antikvariaatti@luukku.com

unohtu mainita. tämä oli muksuna munki lemppari :) Saiskohan tästä uusintapainosta jos jollekkin kustantajalle ruikuttas. on nimittäin aika monesta kirjastosta loppuunluettu.