Haluaisimme jussi-paidan kudontaohjeen mahdollisimman nopeasti!

Kysytty

Haluaisimme jussi-paidan kudontaohjeen mahdollisimman nopeasti!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjassa Lind, Vibeke: "Perinneneuleita" on ohje naisen, miehen ja lapsen
Jussi-paitaan. Jussi-paidan kudontaohje on myös kirjassa Almay, Mirja:
"Sydämenlämmittäjä ja tikkuripaita". Molempia kirjoja on tällä hetkellä
paikalla useissa Helsingin kaupunginkirjaston kirjastoissa, mm.
pääkirjastossa. Tarkasti kirjan saatavuuden voi katsoa aineistotietokannastamme
(www.libplussa.fi)tai kysyä puhelimitse.