Haen opiskelemaan yhteisöviestintää ja tarvitsisin ennakkotehtävää varten alan kirjallisuutta, erityisesti sellaista, jossa käsitellään organisaatioiden ja…

Kysytty

Hei, haen opiskelemaan yhteisöviestintää ja tarvitsisin ennakkotehtävää varten alan kirjallisuutta, erityisesti sellaista, jossa käsitellään organisaatioiden ja asiakkaiden tai sidosryhmien välistä suhdetta ja viestintää. Mistä kirjastosta tällaista kirjallisuutta voisi löytyä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakusanoilla organisaatioviestintä ja suhdetoiminta löytyy pääkaupunkiseudun kirjastoista seuraavat teokset: http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sd%3A%28organisaatioviestint…