Haen jotakin paikkaa, josta saisin ranskalaisten suklaapullien (pain au chocolat) valmistusohjeen. Osaisitteko te neuvoa jonkin kirjan, josta ko. ohje löytyy?

Kysytty

Haen jotakin paikkaa, josta saisin ranskalaisten suklaapullien (pain au chocolat) valmistusohjeen. Osaisitteko te neuvoa jonkin kirjan, josta ko. ohje löytyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esim. Gina Steerin kirjasta "Suklaaherkkuja", joka on ilmestynyt "Hyvää helposti"-sarjassa v.1995, löytyy resepti, jossa tosin ei mainittu pullan ranskankielistä nimeä, mutta uskoisin kyseessä olevan juuri "pain au chocolat".