Hääkoristeet: mistä löytäisin vinkkejä esim. pöytien, auton, juhlatilan ym. koristeluun? Kaipaisin etenkin kuvia valmiista koristeista.

Kysytty

Hääkoristeet: mistä löytäisin vinkkejä esim. pöytien, auton, juhlatilan ym. koristeluun? Kaipaisin etenkin kuvia valmiista koristeista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hääkoristeista löytyy tietoa julkaisuista Häät. 2003 : kesä, Häät 2002 : kesä, 2001 : kesä, 2000 : kesä sekä 1999-2000 : talvi-kevät. Julkaisun Mennään naimisiin! numerossa 2002 : kesä on lisää tietoa aiheesta. Hel-Met -aineistohaun http://www.helmet.fi/ mukaan Sinä osaat -lehden joissakin numeroissa käsitellään myös aihetta. Aleksi-tietokannan mukaan uusin Sinä osaat -lehden numero, jossa aihetta on käsitelty, on 2004 ; 1, jossa on Viivi Vatasen artikkeli Koristeita kevään juhliin. - Suuri käsityölehti 2004 ; 1 on täynnä hääkoristeita. (Se on ainoa lähde, jonka sain käsiini, ja voin vakuuttaa, että kuviakin on runsaasti.) Pitopalveluista ja häämessuilta saa hyviä ideoita ja ehdotuksia, eikä Internetiäkään kannata unohtaa koristelutietoja etsiessään. http://www.helsinki.fi/~lojanen/wedding.html on yksi esimerkki sen palveluista.