Golon Sergeanne: Angelika sarja. Angelika kirjoja 12 eri teosta. Missä järjestyksessä opukset luetaan, sillä kirjat ovat jatkoa toinen toiseensa.

Kysytty

Golon Sergeanne: Angelika sarja.
Angelika kirjoja 12 eri teosta.
Missä järjestyksessä opukset luetaan, sillä kirjat ovat jatkoa toinen toiseensa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Angelika-sarjan kirjojen järjestys on seuraavanlainen:

1. Angelika
2. Angelika ja kuningas
3. Angelika ja sulttaani
4. Angelika kapinoi
5. Angelika ja rakkaus
6. Kreivitär Angelika
7. Angelikan kiusaus
8. Angelika ja demoni
9. Angelika ja varjojen salaliitto
10. Angelika uhmaa kohtaloa
11. Angelika ja toiveiden tie
12. Angelikan voitto

66 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Angelika sarja on ollut minulle rakkain ja jännittävin rakkaus sarja koskaan. Omistan yhä kuusi ensimmäistä. Oikea elämä ei koskaan ole samanlaista! Ikimuistoinen sarja sekä elokuvana, että kirjana.

Miksi sitä angelika sarjaa ei uusita??? Kaikkia muita sarjoja kuten bondit ym muita tulee uusintana solkenaan, mutta tätä vaan ei näy.

Kiitos kun olen saanut lukea ja kirjoittaa ja nauttia elokuva Angelika ja kuulla hyvää musiikkia.