Finns alla Lucinda Rileys böcker om de 7 systrarna tillgängliga på svenska? Har läst de 4 första delarna och köar för att få den femte delen, Månsystern. Hur…

Kysytty

Finns alla Lucinda Rileys böcker om de 7 systrarna tillgängliga på svenska? Har läst de 4 första delarna och köar för att få den femte delen, Månsystern. Hur är det med den sjätte och sjunde delen?

Vastaus

Vastattu

Det är bara seriens fem första delar som är översatta hittills. Den sjätte delens översättning planeras utkomma i november 2020. Seriens avslutande del får vi vänta på lite längre eftersom Riley inte ännu har skrivit den klart.