Otsikko
Etsisin yhtä kirjaa, jota luin joskus. Sen nimi oli 'Viimeinen yksisarvinen'. Kirjailijan nimeä en muista, ja teos löytyi nuorten fantasiakirjoista. Nyt kun…

Kysytty

Etsisin yhtä kirjaa, jota luin joskus. Sen nimi oli 'Viimeinen yksisarvinen'. Kirjailijan nimeä en muista, ja teos löytyi nuorten fantasiakirjoista. Nyt kun olen sitä etsinyt, ei ole löytynyt onkohan se vielä kirjastossa/varastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on varmaan Peter S. Beaglen fantasiakirja ”Viimeinen yksisarvinen” (WSOY, 1994). Sitä löytyy kirjastoista, https://www.finna.fi/Record/anders.38051. Kohdasta muut kirjastot voit valita lähimmän.