Otsikko
Etsin yhden runon tekijää. Runosta muistan vain alun, kokonaan se luettiin radiossa päivän mietelauseena joskus 2 - 3 vuotta sitten. Runo alkaa suunnilleen…

Kysytty

Etsin yhden runon tekijää. Runosta muistan vain alun,
kokonaan se luettiin radiossa päivän mietelauseena joskus 2 - 3 vuotta sitten. Runo alkaa suunnilleen näin: "Hei, Karjalasta karhukoiran löysin, löysin pienen mustavalkoisen. Hän kohta minut sitoi lemmen köysiin, ei
löysiin, vaan lujiin tietenkin..." Ja kertosäkeessä toistuu aina se "Ja kuitenkin niin onnellinen oon".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy teoksesta Käpälämäki sivulta 36. Tekijä Jukka Itkonen ja painovuosi on 2002.ISBN 951-1-18228-5