Etsin Tietoviesti-lehteä. Kuka sitä julkaisee, mistä saisi kopioita lainaksi tai www-versiona?

Kysytty

Etsin Tietoviesti-lehteä. Kuka sitä julkaisee, mistä saisi kopioita lainaksi tai www-versiona?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoviesti on Tietoliikenneliiton julkaisu. Tietoliikenneliiton
kotisivut ovat osoitteessa http://personal.inet.fi/yhdistys/tll/paa.htm Toimisto-linkin takaa löytyy tiedottaja Ritva Särkisillan yhteystiedot. Hän on ko. lehden päätoimittaja.

Lehti tulee myös Turun kaupunginkirjaston Julinin lehtisaliin.
Käyntiosoite: Eerikinkatu 4, pohjakerros
Postiosoite: Eerikinkatu 4 20100 TURKU
Puhelin: 02-2623 770

Voit pyytää lähintä kirjastoasi tekemään kaukopalvelutilauksen ko. lehdestä ja tilaamaan esim. kopioita lehden artikkeleista.