Otsikko
Etsin tämän elokuvan nimeä. Elokuvassa naisella on mahdollisesti suhde taiteilijaan ja elokuva loppuu siihen, kun nainen raahaa isoa taulua liikenteen seassa…

Kysytty

Etsin tämän elokuvan nimeä. Elokuvassa naisella on mahdollisesti suhde taiteilijaan ja elokuva loppuu siihen, kun nainen raahaa isoa taulua liikenteen seassa. Yksi näyttelijöistä on mahdollisesti Kris Kristoffersson (tai sitten ei - tällaista elokuvaa en löydä ko. näyttelijän IMDb-sivulta). Elokuva on luultavasti 70- tai 80-luvulta. Mielestäni olen nähnyt elokuvan suomalaiselta televisiokanavalta 2000-luvun alussa. Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kollegoiden yhteisen pähkäilyn tuloksena päädyimme Paul Mazurskyn elokuvaan "An Unmarried Woman".

Wikipedian juonisynopsis päättyy näin: "Saul tries to convince Erica to come with him to his home in Vermont for the summer, where he spends five months every year with his children, but she declines, not wishing to leave her daughter and her life behind for so long. Outside Saul's building, Erica helps him lower one of his paintings from his loft to the sidewalk. Shortly before driving away in his car, Saul reveals that the painting is a gift for Erica, leaving her to carry the giant canvas through the busy streets of Manhattan."