Etsin tällaista runoa, mutta en tiedä kirjoittajaa. "Tivolin Onnenpyörän hoitajaksi on norsuherra niilo aivan liian ujo ja alakuloinen."

Kysytty

Hei, etsin tällaista runoa, mutta en tiedä kirjoittajaa. "Tivolin Onnenpyörän hoitajaksi on norsuherra niilo aivan liian ujo ja alakuloinen. "

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Tuulia Ahon lastenruno Ujon norsun laulu. Runo sisältyy Tuulia Ahon runokokoelmaan Pilkullisen koiran kesäloma (2000).

Voit tarkistaa teoksen saatavuuden pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa täältä:

https://www.helmet.fi/fi-FI