Otsikko
Etsin suomenkielistä kirjallisuutta voimaantumisesta, arjenhallinnasta (elämänhallinnasta) ja itsemääräämisoikeudesta koskien lähinnä nuoria. Voisitteko auttaa…

Kysytty

Etsin suomenkielistä kirjallisuutta voimaantumisesta, arjenhallinnasta (elämänhallinnasta) ja itsemääräämisoikeudesta koskien lähinnä nuoria. Voisitteko auttaa etsimisessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parsley, Bonnie M.: Valinta on sinun:henkisen kasvun opas nuorille, ilmestynyt 2002.
Pääskysaari, Jenni: Kompassi, Jennin kirja sinulle, ilmestynyt 2002.
Vuonna 1999 on ilmestynyt Marjo Aaltosen toimittama Nuoren aika, jossa käsitellään esim. elämänhallintaa ja psyykkistä ja persoonallisuuden kehitystä nuorison näkökulmasta.

Kirjojen saatavuutta voit tiedustella joko kirjastostasi tai pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastojen aineistohausta sivulla http://www.helmet.fi. HelMet-sivulta voit myös hakea lisää aiheeseen liittyvää kirjallisuutta laittamalla sanahaun aiheeksi esim. elämänhallinta.