Etsin suomalaisen mies kirjailijan kirjaa. Kirja aika ohut. Eli ei tiiliskivi . Juoni: Oli päättynyt parisuhde, mies muutti saareen, jossa vuokrasi mökin…

Kysytty

Etsin suomalaisen mies kirjailijan kirjaa. Kirja aika ohut. Eli ei tiiliskivi .

Juoni:
Oli päättynyt parisuhde, mies muutti saareen, jossa vuokrasi mökin. Taisi olla Itämerelle. Toivoi, että ei tapaisi ketään, mutta tietenkin tapasi.

Tuleeko mieleen mikä kirja voisi olla?

Kirja ei ole Harri Närhen Palava Pensas, jota kyseltiin tällä palstalla aiemmin:
https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_25687

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä kirjaa ei löytynyt, edes valtakunnalliselta kirjastolaisten listalta ei tullut vastauksia.

Tunnistaisiko joku palvelumme seuraajista? Sama kirja on ilmeisesti haussa myös tässä kysymyksessä.

0 ääntä

Kommentit

Olisiko kirja kuitenkin ruotsalainen ja Henning Mankellin Ruotsalaiset saappaat?