Otsikko
Etsin sellaista kuvaa Helsingistä, joka on kuvattuna mereltä niin, että kuvassa näkyy tuomiokirkko, uspenskin katedraali, ja niiden välissä presidentinlinna. …

Kysytty

hei, etsin sellaista kuvaa Helsingistä, joka on kuvattuna mereltä niin, että kuvassa näkyy tuomiokirkko, uspenskin katedraali, ja niiden välissä presidentinlinna.
kuva saisi olla 80-luvulta tai myöhemmin.
kiitos!

Vastaus

Vastattu

Kuvia voi etsiä esimerkiksi näiltä sivuilta:

Helsinkikuvia.fi Helsinki-aiheisia valokuvia Helsingin kaupunginmuseon kokoelmista.

Tässä muutama kuvaehdokas:

Kuvanäkymä (helsinkikuvia.fi)