Otsikko
Etsin Oltermanni-juuston päälle sopivaa muovista kantta. Tällaisia sai kylkiäisenä jossain vaiheessa kaupoista ostaessaan Oltermanni-juuston. Mistähän…

Kysytty

Etsin Oltermanni-juuston päälle sopivaa muovista kantta. Tällaisia sai kylkiäisenä jossain vaiheessa kaupoista ostaessaan Oltermanni-juuston. Mistähän löytäisen sellaisen? Olen seurannut Huutonet- ja Tori- palstoja, niistä sellaista en ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muovista kantta tai kokonaista kupua kyllä mainostetaan monissa nettikaupoissa, mutta ihan oikeaa tuotetta heillä ei ole.
Torin ja Huutonetin seuraamista kannattaa siis jatkaa.

Kysyin kannen ja kuvun perään valion Facebook-sivuilta.
Luulen, että sinunkin kannattaa lähettää palautetta suoraan Valiolle. Jospa he ottaisivat hyvän tuotteen uudelleen myyntilistoilleen.

4 ääntä

Kommentit

Itse olen käyttänyt tähän tarkoitukseen Ikean Jämka-sarjan pyöreän muovirasian pohjaa, kun se sattuu olemaan melko sopivan kokoinen.