Etsin musiikki kappaletta, 2000-luvun aikaista, siinä videolla oli liekin kuvia televisio ruuduissa ja mieslaulaja niiden edessä "tanssahtelemassa"…

Kysytty

Hei. Etsin musiikki kappaletta, 2000-luvun aikaista, siinä videolla oli liekin kuvia televisio ruuduissa ja mieslaulaja niiden edessä "tanssahtelemassa". Muistaakseni suomalaista, sellaista nuorisomusaa, omat pojat oli silloin noin 13-18 vuotiaita. Varmaakin se oli joku listahitti... ei vaan nyt tuu sen nimi mieleen.... Olen ennenkin saannut avun täältä, silloin kaipasin elokuvaa Korppi sylissä ja se löytyi vähäisillä tiedoilla. Onneksi on kirjaston työntekijät. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti Cheekin Liekeissä. Kappale oli listahitti vuonna 2008, jolloin se oli Suomen virallisen latauslistan kärkipaikalla yhdeksän viikkoa ja valittiin The Voicen viralliseksi kesähitiksi. Musiikkivideon voit katsoa esimerkiksi täältä: http://www.youtube.com/watch?v=vYbNmHk5jnA