Otsikko
Etsin Mika Sundqvistin "Moottoripyörä on moottoripyörä" -kappaleen nuotteja ja sanoja, saako niitä lainaksi kirjastosta? Moisia ei varmaankaan ole netissä,…

Kysytty

Etsin Mika Sundqvistin "Moottoripyörä on moottoripyörä" -kappaleen
nuotteja ja sanoja, saako niitä lainaksi kirjastosta? Moisia ei
varmaankaan ole netissä, vai onko? Joka tapauksessa kaipailen niitä,
että voin tehdä itselleni ja muutamalle motoristiystävälleni
soittoäänet kännykkään. Korvakuulolla homma on hankalaa enkä osaa
sanoa missä menee pieleen...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen nuotit ja sanat löytyvät ainakin kokoelmasta Pop tänään, vol. 20 (kustantajan tuotenumero F.M. 05639-0 Fazer). Tätä nuottia ei enää ole Helsingin kaupunginkirjastossa, mutta kylläkin joissakin Espoon ja Vantaan kirjastoissa, joista se voidaan tilata Sinulle myös Helsinkiin. Nuotin tämänhetkisen saatavuuden voit tarkastaa aineistotietokanta Plussasta
(http://www.libplussa.fi/).

Netistä en onnistunut kappaletta löytämään ja yleisesti voikin sanoa, että vaikka netissä on jonkin verran laulujen tekstejä, niin nuotteja siellä ei nykyisin tekijäönoikeudellisista syistä tarjota kovinkaan runsaasti.