Otsikko
Etsin matrikkelia nimeltä Nurmon sankarivainajat 1941-1944. Nurmon Kunta, Vaasa 1946. Mistä voisin kyseisen matrikkelin löytää?

Kysytty

Hei
Etsin matrikkelia nimeltä Nurmon sankarivainajat 1941-1944. Nurmon Kunta, Vaasa 1946. Mistä voisin kyseisen matrikkelin löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matrikkeli löytyy Kansalliskirjaston kansalliskokoelmasta (Fennica) ja on siellä tilattavissa lukusalikäyttöön.
Kyseessä on Fennican tietojen mukaan vain 1 kuvalehden kokoinen julkaisu.

Tässä tietoa Kansalliskokoelmasta kirjaston omilta kotisivuilta:

"Kansalliskokoelma (Fennica) on arkistokokoelma ja sieltä lainataan lukusalilainaksi aineistoa, jota ei löydy muista kirjastoista tai kirjaston muista kokoelmista. Suositeltavin ja nopein tapa saada Kansalliskokoelman aineistoa on:
•etsiä aineiston tiedot Fennica-tietokannasta ja
•sen jälkeen tilata ne e-lomakkeella.
Vaihtoehtoisina tilaustapoina on täyttää Kansalliskirjastossa käydessään lukusalilainakuitti, sähköpostitilaus tai puhelinasiointi asiakaspalvelussamme."