Etsin luetteloa Jaakko Heinimäen (s. 1965) kirjoittamista kirjoista.

Kysytty

Etsin luetteloa Jaakko Heinimäen (s. 1965) kirjoittamista kirjoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jaakko Heinimäen kirjoittamia kirjoja ja kirjoja, joissa hän on ollut toimittajana tai yhtenä kirjoittajista, löytyy seuraavanlainen lista:
Etiikka: Hyvää elämää etsimässä, 1994
Ikävä, 1994
Harrasta ruokaa, 2003
Harrasta viiniä, 1999
Minä ja Muhammed, 2006
Nuotiokirja, 2005
Outo hartauskirja, 1997
Pieni mies jalustalla, 1994
Pyhiä naisia ja muita pyhimysesseitä, 1995
Pyhä nauru, 2000
Pyhät: pyhä mies jalustalla ja pyhiä naisia, 2000
Seitsemän syntiä: sisäisen sankarivainajan sielunavaus, 1999
Vapahtajan varpajaiset, 2003
Valot päälle: Raamatun tarinoita lapsille, 2005
Uskon, epäilen, 2002 - Jaakko Heinimäki: Väliaikaista kaikki on vaan
Syndirnar sjö, 2003
Seitsemän tarinaa koskenkorvasta, 2003 (novellit)
Raittila, Anna-Maija: Kootut runot, 2003 - Jaakko Heinimäki: Taivaan takapihalla
Pieni maustekirja, 2005 teksti Jaakko Heinimäki
Laakio, Juha-Pekka: Kitchen work, 2004 - Jaakko Heinimäki: Pöytyys=Tableness
Q:n tarina (Mikko Kuustonen ja Jaakko Heinimäki), 2005
Theo: Lukion uskonto. osa 3. Oikein väärin, 2003
Lukion uskonto. Tosi paha, hyvä
Logos 2003 : vuosikirja
Logos 2004 : vuosikirja
Logos 2005 : vuosikirja
Noviisi
Noviisin harjoituksia
Inbjuden, 2000
Ristitty : Kanta-Espoon seurakuntalaisten kirja, Töölön seurakuntalaisten kirja, Olarin seurakuntalaisten kirja, Leppävaaran seurakuntalaisten kirja, Tapiolan seurakuntalaisten kirja ja Limingan seurakuntalaisten kirja, 1998, 2002
Merton, Thomas: Hiljainen elämä, 2005 - esipuhe Jaakko Heinimäki
Parke, Simon: Miten tulla minuutissa mystikoksi,2002 - suomentanut Jaakko Heinimäki
Pekka, Lehto: Tango Kabaree, 2001 - käsikirjoitus mm. Jaakko Heinimäki

Tarkistuksia ja lisätietoja saa sivulta:
http://monihaku.kirjastot.fi/maakuntakirjastot