Otsikko
Etsin Laura Ingalls Wilderin kirjoja, jotka ovat alkuperäisiltä nimiltään "On the way home" sekä "West from home". Onkohan näitä kirjoja koskaan suomennettu ja…

Kysytty

Etsin Laura Ingalls Wilderin kirjoja, jotka ovat alkuperäisiltä nimiltään "On the way home" sekä "West from home". Onkohan näitä kirjoja koskaan suomennettu ja jos on, niin minä vuonna ja onko lainattavana? Entä löytyykö englanninkielisinä painoksina lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymiäsi Wilderin kirjoja ei ole suomennettu. On the way home : the diary of a trip from
South Dakota to Mansfield, Missouri, in 1894 (ed. by Rose Wilder Lane, Harper 1962) löytyy Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmista. Se löytyi myös Akateemisen kirjakaupan listalta. Teosta West from home: letters of Laura Ingalls Wilder, San Francisco 1915 (ed. by Roger L. MacBride, Harper 1974) ei sen sijaan löytynyt mistään.