Etsin lastenkirjaa, jossa on vaaleanpunasiipinen lepakko, joka pelkää pimeää. Googlettamalla en monella hakusanalla löytänyt (ei ole kyseessä lili-lepakko …

Kysytty

Etsin lastenkirjaa, jossa on vaaleanpunasiipinen lepakko, joka pelkää pimeää. Googlettamalla en monella hakusanalla löytänyt (ei ole kyseessä lili-lepakko -kirja).

Vastaus

Vastattu

Kaivattu kirja saattaisi olla Gerda Wagenerin Vamppu Vampyyri pelkää pimeää (Lasten keskus, 1996). Liisa-tytön avustuksella Vamppu pääsee eroon pelostaan ja sen vaaleanpunaiset siivet alkavat tummua.