Otsikko
Etsin lasten tunnekirjaa jossa apinalle tapahtuu kurjia ja mukavia asioita ja aina tarinan lopussa lapselta kysytään että osaatko arvata mitä silloin tunsin?ja…

Kysytty

etsin lasten tunnekirjaa jossa apinalle tapahtuu kurjia ja mukavia asioita ja aina tarinan lopussa lapselta kysytään että osaatko arvata mitä silloin tunsin?ja jos ei tiedä, voi kurkata sydämen alle.nyt on nimi pahasti hakusessa ja tarvitsisin kirjaa työssäni pikaisesti...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja on Tiina Holmbergin "Ville Vilkastuksen tunneseikkailu" (2003). Tarinassa kerrotaan pienen gorillanpoikasen tapahtumarikkaasta päivästä ja sen aikana koetuista erilaisista tunteista.