Etsin lasten runoa nimeltä Kani, joka vipatti nenäänsä tai ainakin runossa esiintyi tämä hahmo. Runo oli olemassa jo 1970-luvulla. Kuka mahtaa olla tekijä tai…

Kysytty

Etsin lasten runoa nimeltä Kani, joka vipatti nenäänsä tai ainakin runossa esiintyi tämä hahmo. Runo oli olemassa jo 1970-luvulla. Kuka mahtaa olla tekijä tai kirjan nimikin auttaisi, jossa runo/loru esiintyi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martti Haavion tuotannosta löytyy lukuisia eläinaiheisia runoja ja satuja.

Pieni aarreaitta 3, Runoaitta teoksesta löytyy ”Kanilaulu” –niminen lastenruno.
Haavion Iloista lorukirjaa voisi myös tutkailla.

Teosten saatavuustiedot löytyvät http://www.helmet.fi/fi-FI