Etsin lainattavaksi Mary Elwyn Patchett nimisen Australialaisen kirjailija Ajax-sarjan nuortenkirjoja. Kouvolan kirjaston nuorena asiakkaana luin ne 1970…

Kysytty

Etsin lainattavaksi Mary Elwyn Patchett nimisen Australialaisen kirjailija Ajax-sarjan nuortenkirjoja. Kouvolan kirjaston nuorena asiakkaana luin ne 1970 luvulla. Löytyykö kyseisiä kirjoja vielä valikoimistanne?
Etsin tietoja niistä ja löysin tälläiset kirjojen nimet:
Minä ja koirani
Ajax ja savannien karjaluma
Ajax ja kultainen susi
Ajax ja talttumaton Tam
Ajax ja aavevuori
Jos niitä löytyy näiden lisäksi muitakin olen kiinnostunut kaikista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ajax-sarjaan kuuluu mainitsemiesi lisäksi Ajax ja lainsuojattomat.

Sarjan kaikki kirjat on lainattavissa Kouvolan kaupunginkirjaston nuortenosastolta.