Etsin kuumeisesti ystävältäni saadun runonpätkän tekijää ja teosta (siis runoa kokonaisuudessaan). Aale Tynni (ei varma). Runonpätkä: "Koko talven sinua…

Kysytty

Etsin kuumeisesti ystävältäni saadun runonpätkän tekijää ja teosta (siis runoa kokonaisuudessaan). Aale Tynni (ei varma). Runonpätkä: "Koko talven sinua kannoin, kevät toi sut mukanaan, kun elämän sinulle annoin, elämän sinulta saan." Sain tiedon, että runo alkaisi sanoin "Minun pieni poikani..." ja että se ei ole Aale Tynnin runo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Aale Tynnin ja nimeltään Pieni poikani.
Se on alkujaan ilmestynyt vuonna 1943 kokoelmassa 'Lähde ja matkamies'.