Etsin Konmarituksesta tietoa. Mutta hakutulos oli nolla tällä hakusanalla. Löytyykö jollain muulla hakusanalla tietoa aiheesta?

Kysytty

Etsin Konmarituksesta tietoa. Mutta hakutulos oli nolla tällä hakusanalla. Löytyykö jollain muulla hakusanalla tietoa aiheesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

KonMari, suomalaisittain konmaritus, on japanilaisen Marie Kondon kehittämä kodin siivoamisen ja järjestämisen menetelmä. Vain iloa tuottavat tavarat säilytetään, siinä menetelmän ydin. Myös ihmissuhteiden järjestämiseen konmaritusta voi soveltaa.

Netistä tietoa kyllä löytyy hakusanalla konmaritus tai KonMari ja lisää englanninkielisellä termillä KonMari method.

Mutta kirjastojen luetteloista tietoa aiheesta löytyy yhdistelemällä hakusanoja siivous, järjestys, tavarat, säilytystilat, koti, elämäntaito.

Kannattaa lukea Vesa Heikkisen blogikirjoitus Kaikki konmarittamaan! Se kertoo ytimekkäästi mistä KonMarissa on kysymys ja mistä se on saanut alkunsa.
https://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/vesa_heikkinen?5400_a=comment&5400_m=21525

Marie Kondon KonMari-sivut https://konmari.com/