Etsin kirjaa, joka auttaisi toipumaan lähiomaisen odottamattomasta kuolemasta: Olisiko teillä mielessä jotain teosta, josta voisi olla apua tällaisesta…

Kysytty

Etsin kirjaa, joka auttaisi toipumaan lähiomaisen odottamattomasta kuolemasta: Olisiko teillä mielessä jotain teosta, josta voisi olla apua tällaisesta kriisistä toipumisessa? Jotain kirjaa, joka käsittelisi mm. kauniita muistoja, äkkinäistä menetystä, (itse)syytösten umpikujaa, mutta erityisesti elämän jatkumisesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yhtä täysin sopivaa kirjaa on mahdotonta suositella. Eri kirjat puhuttelevat eri ihmisiä. Silti ehdotan Martti Lindqvistin kirjaa Surun tie. Myös hänen muut muistelmakirjansa ovat ainakin minulle olleet lukuelämyksiä.