Etsin kauan sitten lukemaani kirjaa,joka kertoi miehestä, jota alkoi ärsyttää koditon mies. Luulen,että kirja sijoittui Yhdysvaltoihin. Kirjassa ns. tavallinen…

Kysytty

Hei!
Etsin kauan sitten lukemaani kirjaa,joka kertoi miehestä, jota alkoi ärsyttää koditon mies. Luulen,että kirja sijoittui Yhdysvaltoihin.
Kirjassa ns. tavallinen mies törmää kodittomaan ja muistaakseni jopa vahingoittaa koditonta. Saattoi olla,että koditon asui metrotunnelissa.
Onko mitään tietoa tällaisesta kirjasta?

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet etsimääsi kirjaa. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon kirjasta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.