Etsin Kankaanpään sanomat nimisestä lehdestä (22.5.1946) ollutta syntymäpäivähaastattelua (Serafina Ahonen). Mistähän sen löytäisi?

Kysytty

Etsin Kankaanpään sanomat nimisestä lehdestä (22.5.1946) ollutta syntymäpäivähaastattelua (Serafina Ahonen). Mistähän sen löytäisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voimme hankkia lehtiartikkelista paperijäljenteen kaukopalvelumme kautta. Artikkelikopio tulee maksamaan hinnastomme mukaisesti muutaman euron.
Täyttäkää siis jäljennepyyntö kaukolainapyyntölomakkeelle sivulla http://kirjasto.kuopio.fi/Kaukolainat ja lähettäkää se.

1 ääntä

Kommentit

Tervehdys Kankaanpään kaupunginkirjastosta

Kankaanpään Sanomat löytyy sidottuna varastostamme. Yksinkertaisinta on ottaa yhteyttä neuvontaamme (p. 044 577 2421). Neuvotellaan sitten paperijäljenteen toimittamisesta.