Etsin Hevossalmea käsittelevää uutta kirjaa. Siinä kerrotaan Hevossalmi-nimisestä Helsingin kaupunginosasta (ruotsiksi Hästnäs).

Kysytty

Etsin Hevossalmea käsittelevää uutta kirjaa.
Siinä kerrotaan Hevossalmi-nimisestä Helsingin kaupunginosasta (ruotsiksi Hästnäs).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin kysymästänne aiheesta ainoastaan yhden kirjan tiedot mutta ko kirja on jo vuodelta 1992. Se on nimeltään Hevossalmi : Helsingin itäinen portti ja sen on kirjoittanut Kari Sautero. ISBN on 952-90-4303-1. Nämä tiedot sain Fennicasta, Suomen kansallisbibliografiasta, jossa on tiedot kaikista Suomessa painetuista kirjoista. Siellä ei ole vielä tietoa mistään toisesta Hevossalmea käsittelevästä kirjasta joten tiedustelemaanne kirjaa ei ole vielä "virallisesti olemassa".