Etsin Helmetin kautta Pierre Lotin kirjaa 'Rarahu eli Lotin avioliitto. Voiko sitä lainata? Vastaus oli varastossa.

Kysytty

etsin Helmetin kautta
Pierre Lotin kirjaa 'Rarahu eli Lotin avioliitto. Voiko sitä lainata? Vastaus oli varastossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos löytyy Helsingin kaupunginkirjastosta Pasilan pääkirjaston kirjavarastosta luokasta 1.4. Se on siis lainattavissa. Kirjaa voit kysyä Pasilan neuvontatiskiltä, johon se toimitetaan pyynnöstä. Voit myös tehdä varauksen ko. kirjaan HelMetin kautta.

Kirjan tiedot siis:
TEKIJÄ LOTI, PIERRE
TEOS LOTI'N AVIOLIITTO / PIERRE LOTI
JULKTIEDOT 1917
HEL LUOKKA 1.4