Etsin DJ-musiikin harjoitteluun CDj laitteistoa. Onko Helmet-kirjastoissa tähän DJ miksaus laitteita ja/tai kursseja? Sello on lähin kirjasto.

Kysytty

Etsin DJ-musiikin harjoitteluun CDj laitteistoa. Onko Helmet-kirjastoissa tähän DJ miksaus laitteita ja/tai kursseja?
Sello on lähin kirjasto.

Vastaus

Vastattu

Helmet kirjastot tarjoavat kyllä kaikenlaisia soittimia, soittotiloja ja äänityslaitteita musiikin harrastajille. Juuri Dj-laitteistoa ei näyttäisi löytyvän. Helmet musiikki

Pääkaupunkiseudulla tuntuu olevan jonkin verran kurssitarjontaa ja muualla Suomessa kansanopistot järjestävät kesäkursseja. DJ kurssit 2022