Etsin Anni Swanin Joulunlapsi -kertomusta. Mistä kirjasta se mahtaa löytyä? Minulle annettu nimi "Joulunlapsi"voi olla toinenkin. En tunne kertomusta itse -…

Kysytty

Etsin Anni Swanin Joulunlapsi -kertomusta. Mistä kirjasta se mahtaa löytyä? Minulle annettu nimi "Joulunlapsi"voi olla toinenkin. En tunne kertomusta itse - toive vain tuli jouluksi lukea se...Ensin oli esillä Selma Lagerlöfin teksti, mutta muisti korjasi kirjailijan Anni Swaniksi. Kyse on yhden perheen perinteen siirtämisestä! Siis tärkeä asia!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Anni Swanin kertomus nimeltä Joululapsi löytyy satukokoelmasta Anni Swanin sadut. Kokoelma löytyy Seinäjoen alueella pääkirjastosta ja Nurmon kirjastosta.