Etsin 70-luvulla julkaistua lastenkirjaa, jonka kannen takaa paljastui monta pientä kerrostalon rappukäytävän ovea, ja jokaisen oven takana oli pieni vihkonen…

Kysytty

Etsin 70-luvulla julkaistua lastenkirjaa, jonka kannen takaa paljastui monta pientä kerrostalon rappukäytävän ovea, ja jokaisen oven takana oli pieni vihkonen ja kertomus siellä asuvasta perheestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty kirja lienee Grete Janus Hertzin Meidän talo (Tammi, 1974). Se koostuu kuudesta pikku vihkosesta, joita on kaksi rinnakkain kolmessa kerroksessa.

Kuva tanskankielisestä alkuteoksesta:
http://www.denglemteskuffe.dk/Samling%20dgs%20sider/Pixi%20samling/pixi…