Etsimme kappaletta Sieltä mun armaani tulee. Esko Aho/Rönkkö on levyttänyt sen 1981 kokoelmalevyllä Lauluja kiven sisältä. Levy ilmeisesti löytyy…

Kysytty

Etsimme kappaletta
Sieltä mun armaani tulee.
Esko Aho/Rönkkö on levyttänyt sen 1981 kokoelmalevyllä Lauluja kiven sisältä. Levy ilmeisesti löytyy kansalliskirjastosta ja Porin kirjastosta mutta niitä ei anneta ulkolainaan. Miten olisi mahdollista saada kuulla kappale ja saada talteen sen sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuon mainitsemasi levyn lisäksi Sieltä mun armaani tuleepi -kappale on Esko Ahon levyllä nimeltä Esko Aho. Levy on c-kasettimuotoinen ja Iisalmen kaupunginkirjaston kotiseutukokoelmassa.

Muilta äänitteiltä kappaletta ei löydy. Kysy lähikirjastostasi mahdollisuudesta saada levy kaukolainaan.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Lähikirjaston mukaan myöskään Iisalmen kirjasto ei lainaa sitä huonon kunnon takia. Harmi. Miten sellaisen teoksen saisi käsiinsä. Kirjastoissa vedotaan siihen, että teos on kansallisperinnettä. Onhan hyvä, että sitä suojellaan. Toisaalta kansalluisperinnehän kuuluu kaikille. Nyt sitä ei saa mistään.