Espoon Sellon suuren kirjaston tietokoneet ovat nyt olleet vailla ajanvarausjärjestelmää yli kuukauden ajan. Milloin kirjastoon saadaan taas…

Kysytty

Espoon Sellon suuren kirjaston tietokoneet ovat nyt olleet vailla ajanvarausjärjestelmää yli kuukauden ajan. Milloin kirjastoon saadaan taas ajanvarausjärjestelmä? Nyt on ajoittain hyvin hankalaa saada käyttöön tietokone, kun sitä joutuu paikan päällä jonottamaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon kaupunginkirjaston ajanvarausjärjestelmä on toistaiseksi pois käytöstä Windows 7 –asennusten ja järjestelmän kilpailutuksen johdosta. Valitettavasti emme pysty antamaan mitään aika-arviota siitä, milloin saamme taas ajanvarausjärjestelmän käyttöön. Pahoittelemme ikävää tilannetta. Koneita saattaa saada helpommin käyttöön Espoon pienissä kirjastoissa. Ajanvaraus toimii normaalisti Vantaan ja Helsingin kirjastoissa, jos on mahdollista vierailla naapurikaupungeissa.