Otsikko
Esittajä ja kappaleen nimi biisille, joka keväisin soi radiosta: "Kevat, kuljen Hakaniemen rantaa, jalat ei tunne mutta sydan viela kantaa".... ....sina…

Kysytty

Esittajä ja kappaleen nimi
biisille, joka keväisin soi radiosta:
"Kevat, kuljen Hakaniemen rantaa, jalat ei tunne mutta sydan viela kantaa"....

....sina tarjosit vain salmiakkia, mina olin holmo panin peliin koko elaman..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eiköhän se ole Liisa Akimofin laulu "Kevät", jota yhtye Tavaramarkkinat
esittää.