Tiedustelisin Liisa Akimoffin levystä jolta löytyy biisi Viiden pennin paskiainen (duetto Gösta Sundqvistin kanssa) eli mikä sen levyn nimi on? Muistaakseni…

Kysytty

Hei! Tiedustelisin Liisa Akimoffin levystä jolta löytyy biisi Viiden pennin paskiainen (duetto Gösta Sundqvistin kanssa) eli mikä sen levyn nimi on? Muistaakseni vuodelta 1993 se on. Onkohan CD:nä painettu ja nyt TÄRKEIN KYSYMYS: Voisikohan tuon levyn vielä saada ostettua jostain "uutena". KIITOS

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viiden pennin paskiainen on Liisa Akimofin levyllä Primadonna (Sonet 1993).
Äänitteen saatavuutta kannattaa tiedustella levyliikkeistä.