Etsin kirjaa! Etsin kirjaa, jota luin kauan sitten. Kansi oli tumman liila, ilman tekstiä tai takakantta. Kirjailija oli muistaakseni joko suomalainen tai…

Kysytty

Etsin kirjaa!

Etsin kirjaa, jota luin kauan sitten. Kansi oli tumman liila, ilman tekstiä tai takakantta. Kirjailija oli muistaakseni joko suomalainen tai ruotsalainen. Lainattu Tuusulan pääkirjastosta.

Tarina on asetettu tuhansia vuosia taaksepäin, ja kirjan alussa on pieni tyttö joutunut keskelle tiikereitä tai leijonia.

Luin kirjaa todella vähän kunnes palautin kirjan varauksen takia. Haluaisin löytää kirjan takaisin käsiini.

Vastaus

Vastattu

Hei!

Ensimmäisenä mieleeni tuli Jean M. Untinen-Auelin kirja Luolakarhun klaani. Siitä on tehty monia painoksia erilaisin kansikuvin, mutta muistelen yhden olleen yksivärinen ja violetti.

Olethan uudelleen yhteydessä, jos tämä ei ole se kirja, mitä etsit.

https://kirkes.finna.fi/Search/Results?lookfor=luolakarhun+klaani&type=…

2 ääntä

Kommentit

Jes! Juuri tämä 😊😊 Kiitos tuhannesti!