Otsikko
Mutta miten tunnistaa venäläisen jäähallin? Millä tavalla ne sitten ovat venäläisen näköisiä?

Kysytty

Eräs tyyppi sanoi kerran, kun televisiossa näkyi jääkiekko-ottelu, että jäähalli, jossa sitä pelattiin, on ihan venäläisen jäähallin näköinen. Venäläinen jäähalli se olikin. Mutta miten tunnistaa venäläisen jäähallin? Millä tavalla ne sitten ovat venäläisen näköisiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty
1 ääntä

Kommentit

Ehkä niitä ei nykyään niin erota mutta varmasti vielä neuvostoaikana ja vielä 10 vuotta sen jälkeen kun olivat niin ankean näköisiä.