Erään kirjan esittelyteksti oli verkkokaupassa väärin. Nyt haluaisin lukea kirjan, jonka esittelyteksti se on, mutta verkkokauppa ei osaa minua auttaa eikä…

Kysytty

Erään kirjan esittelyteksti oli verkkokaupassa väärin. Nyt haluaisin lukea kirjan, jonka esittelyteksti se on, mutta verkkokauppa ei osaa minua auttaa eikä myöskään google. Tässä esittelyteksti:
Nyt on kiire, ei ehdi selittää pojalle Maan vetovoimaa, murot mahaan
ennen kuin ne pehmenevät, sitten töihin, pianotunnille, koululle
puhutteluun, vain yksi soitto kännykällä ennen kuin liikennevalot
vaihtuvat... sitten auto törmää - ja kuuluu enää sateen rapina. Sarah
saa aivovamman, joka vie häneltä tietoisuuden kaikesta, mitä kehon
vasemmalla puolella tapahtuu. Hän ei huomaa kätensä heiluvan
holtittomasti tai tulleen vyötetyksi housuihin. Hän voi siis yhtä
hyvin vetää henkeä sisään ennen kuin puhaltaa sen ulos. Tässä kunnossa ei pidetä kahta palaveria yhtä aikaa vaan opetellaan elämän
perusasioita uudelleen. Puolinainen on julman mutta vapauttavan naurun lahjoittava romaani kohtalosta, jota kukaan ei halua mutta joka koituukin pelastukseksi. Edelleen Alicen mieleenpainuvalla tyylillä ja lääketieteellisellä uskottavuudella se kertoo elämän mielekkyyden
löytämisestä sieltä, minne se eräänä kiireisenä aamuna unohtui.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Lisa Genovan romaani Puolinainen, kirjan esittelyteksti löytyy WSOY:n sivuilta
http://www.wsoy.fi/kirjat/-/product/no/9789510388686