En onnistunut löytämään kokoelmistanne Roald Dahlin DVD- elokuvaa Matilda. Onko sitä enää olemassakaan kirjastossa vai enköhän vain osannut etsiä. Olisi mukava…

Kysytty

En onnistunut löytämään kokoelmistanne Roald Dahlin DVD- elokuvaa Matilda. Onko sitä enää olemassakaan kirjastossa vai enköhän vain osannut etsiä. Olisi mukava saada vastaus allaolevaan sähköpostiosoitteeseen. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuva on nimeltään Matilda ja lasten kapina. Sitä on järjestelmässä useita kymmeniä kappaleita, saatavana myös Vantaalla Myyrmäen, auto-osaston ja Tikkurilan lastenosastoilla, vaikkakin näistä tällä hetkellä lainassa.