Phyllis A. Whitneyn kirjojen juonet

Kysytty

Hei, en ole useinkaan innostunut "naisten romaaneista", eli siis romanttisista teoksista. Olen enemmän jännityksen ystävä. Tielleni osui kuitenkin Phyllis A. Whitneyn kirja. Tykästyin kuitenkin hänen tapaansa kirjoittaa ja luin kirjan loppuun. Tilasin toisenkin kirjan. Kolmatta etsiessä ihmettelin jo kovasti kun siinäkin oli sama asetelma, eli nainen, lapsi ja rikas vanhempi sukulainen. Ja väkivaltainen puoliso tms. Jäin miettimään onko näissä hänen kirjoissaan aina sama teema? En viitsisi taas tilauttaa toisesta kaupungista (useampi sata kilometria) jos kirjat ovat "samanlaisia". Olen yrittänyt kuuklailla, mutta englantini ei ole niin hyvä ja kirjathan ovat 80-90 -luvuilta joten niitä ei löydy enää helposti. Kiitos jos voitte jotenkin auttaa!
Otan toki vastaan vinkkejä toisista sopivan helppolukuisista, mutta vähän jännittävistä kirjoista.
Nim. väsynyt ja mielellään teoksiin uppoutuva

Vastaus

Vastattu

Monista Phyllis A. Whitneyn suomennetuista teoksista löytyy lyhyet juonikuvaukset Kirjasampo-sivustolta: https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aperson_123175928459436. Niiden avulla voisi kenties arvioida, kiinnostaako kirjan aihepiiri.

Vanhemmista tekijöistä Netta Muskettin tai Sidney Sheldonin kirjat voisivat olla kokeilemisen arvoisia. Uudemmista kirjailijoista taas Lucinda Rileyn, Nora Robertsin tai Sandra Brownin tuotannosta voisi löytyä sopivaa luettavaa.

2 ääntä

Kommentit

Suosittelen myös Judith Krantzin kirjoja. Ovat hyvin kirjoitettuja, sujuvajuonisia ja myös jännittäviä.