En oikein keksinyt muutakaan paikkaa, mistä tätä kysyä, joten toivottavasti Te Arvoisat Kirjastonhoitajat osaisitte auttaa. Minua askarruttaa, että missä…

Kysytty

Moi!

En oikein keksinyt muutakaan paikkaa, mistä tätä kysyä, joten toivottavasti Te Arvoisat Kirjastonhoitajat osaisitte auttaa.

Minua askarruttaa, että missä mahtaa olla kuvattu vuonna 1986 ilmestynyt kotimainen Lumikuningatar-elokuva? Lähinnä elokuvassa näkyvän "aavikon" ja vanhalta näyttävän kaupungin paikat ovat hakusessa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Elokuvaa varten tehtiin kuvausmatkoja Islantiin, Itävaltaan ja Kanarian saarille. Tietoja elokuvasta löytyy esim. sivulta http://www.elonet.fi/title/ek2aip/muut