Otsikko
En millään saa päähäni esittäjää sille 60-luvun kappaleelle, jossa lauletaan: "vuonna siis nelkytviis nelkytviis..." ja vuosikymmeniä luetellaan enemmänkin…

Kysytty

En millään saa päähäni esittäjää sille 60-luvun kappaleelle, jossa lauletaan: "vuonna siis nelkytviis nelkytviis..." ja vuosikymmeniä luetellaan enemmänkin. Voisiko joku ystävällisesti kertoa esittäjän ja myös kappaleen tarkan nimen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen alkuperäinen nimi on "In the year 2525" ja sitä esitti 60-luvulla Zager & Evans.
http://www.jacquedee63.com/intheyear2525.html

Suomeksi kappale ilmestyi nimellä "Vuonna 2525" esittäjänä Robin.Suomalaiset sanat teki Jussi Kylätasku.Kappale löytyy esimerkiksi levyltä Kultainen 60-luku.Levyn saatavuustiedot voit tarkistaa pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen yhteisestä HelMet-aineistohausta osoitteesta:
http://www.helmet.fi

2 ääntä

Kommentit

Taiteilijanimeä Robin käytti mies nimeltä Esa Simonen, joka lienee nykyiselle musiikinkuuntelijasukupolvelle täysin tuntematon. Miellyttävä mies ja hyvä laulaja, varsinaiselta ammatiltaan voimistelunopettaja.