Otsikko
Mikä on alkuperäiseltä nimeltään Santanan kappale, jota nyt laulaa suomalainen naislaulaja (kuka?) "Sydämeni osuman sai"?

Kysytty

Mikä on alkuperäiseltä nimeltään Santanan kappale, jota nyt laulaa suomalainen naislaulaja (kuka?) "Sydämeni osuman sai"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun Sydämeni osuman sai esittää Siiri Nordin. Alkuperäinen kappale on nimeltään Something's Gotten Hold Of My Heart (Roger Cook/Roger Greenaway).
Kappaleen esittäjiä näet musiikkitietokannasta http://www.allmusic.com
Santanaa ei muuten tuolta listalta löytynyt.