Otsikko
Ekosiivoojan Käsikirjassa kerrotaan pellavasaippuasta. Mutta mistä ihmeestä sellaista voisi löytää?

Kysytty

Ekosiivoojan Käsikirjassa kerrotaan pellavasaippuasta. Mutta mistä ihmeestä sellaista voisi löytää?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on pellavaöljysaippua. Sitä löytyy monilta eri valmistajilta sekä kiinteänä että nesteenä. Sitä myydään myös nimellä pellavaöljysuopa.

Lähde

Pellavaöljysaippua - Pirkka