Otsikko
Ekaluokkalainen osaa lukea joten kuten. Mistä kirjoista saisi vahvistusta ja nopeutta lukemiseen sekä innostusta. Ettei tekstiä olisi koko sivun täydeltä.

Kysytty

Ekaluokkalainen osaa lukea joten kuten. Mistä kirjoista saisi vahvistusta ja nopeutta lukemiseen sekä innostusta. Ettei tekstiä olisi koko sivun täydeltä.

Vastaus

Vastattu

Mikkelin seutukirjastossa on juuri valmistunut 1-luokkalaisille tarkoitettu helppolukuisten kirjojen esite. Siitä löytyy kirjasarjoja, joiden avulla pääsee mukavasti lukemisen alkuun, esim. Kirjatiikeri ja Hyppää kirjan kyytiin.

Kun tulette käymään kirjastossa, kannattaa suunnata myös arkikertomusten hyllylle, josta löytyy esim. Ella-, Risto Räppääjä- ja Reuhurinne-kirjoja.

Esite on liitteenä ja lisätietoja saat Mikkelin seutukirjastosta.